Dag 2052 – Anouk – Nobody’s Wife

Het nadeel van werken voor een groot bedrijf: radio. Vast bedoeld om de medewerker te plezieren, maar zoveel medewerkers, zoveel smaken. Bij mij op het werk is het afwisselend NPO3 en Radio Veronikaas (ik weet dat de naam anders is, maar zo klinkt dat in de hijgerige jingle). Die laatste is het minst erg. Vaak best leuke liedjes, en meer rock dan op NPO3. Dat het regelmatig goud van oud is vind ik niet erg, wel dat het zo vaak hetzelfde liedje is. Twilight Zone is al vier keer langs gekomen, net als Living On A Prayer en The Final Countdown. Muziek uit mijn jeugd, alsof het de hits van nu zijn.

Deze van Anouk heb ik afgelopen week ook drie keer gehoord. En misschien wel haar beste liedje, dus vooruit.

YouTube: Nobody’s Wife, videoclip

3 gedachtes over “Dag 2052 – Anouk – Nobody’s Wife

Geef een reactie

