Dag 2031 – Dream Theater – Lie

En weer een bijdrage in de serie Liedjes in je hoofd, hoe gaat dat? Dit keer een stukje tekst in mijn hoofd, en dankzij Google kwam ik bij dit nummer uit.

Don’t tell me you wanted me
Don’t tell me you thought of me

Het schijnt dat Dream Theater dit nummer veelvuldig live speelt, en zelf heb ik ook eerder een live opname in mijn hoofd dan de studio opname. Maar ik heb geen enkel DT live album kunnen vinden waar een versie van Lie op staat.

YouTube: Lie, typisch jaren 90 metal videoclip

Geef een reactie

