Dag 2019 – Phoebe Snow – No Regrets

Het komt door Frank Zappa. Die heeft het tijdens de introductie van I Have Been In You op het album Live At London’s Hammersmith Odeon/1978 over Phoebe Snow als achtergrond muziek. En ergens ken ik die naam wel, maar kan ik er geen liedje aan vast knopen.

Wikipedia to the rescue. En zo kwam ik uit bij haar tweede album Second Childhood, geproduceerd door Phil Ramone (die, zo ontdekte ik ook nog eens, helemaal geen lid van de Ramones was, zoals ik altijd heb gedacht bij het lezen van die naam). Aangenaam voortkabbelende popjazz.

YouTube: No Regrets, opname met foto’s

Geef een reactie

