Dag 2017 – Ryan Adams – Do You Still Love Me?

En een laatste post in de categorie dagnummers die overeenkomen met een jaartal. Want 2018, dat is voorlopig toekomstmuziek.

Het is overigens nog niet zo gemakkelijk om een liedje uit dit jaar te kiezen, al is er gelukkig ook al bijna een half jaar voorbij. Stel je voor dat dag 2017 ergens in januari gevallen was…

Uiteindelijk heb ik als uitgangspunt mijn meest gedraaide liedje uit 2017, volgens last.fm, genomen. Dat is Doomsday, van Ryan Adams laatste album Prisoner (eigenlijk alweer een na laatste, want vervolgens verscheen er ook nog een album met restmateriaal uit dezelfde recordingsessie, Prisoner (b-sides)). Maar Do You Still Love Me is het favoriete nummer van dat album, dus valt de keuze daar op voor vandaag.

YouTube: Do You Still Love Me?, videoclip

Geef een reactie

