Dag 1941 – Fish – A Gentleman’s Excuse Me

Terwijl ik Marillion zonder Fish tien jaar lang links liet liggen deed Fish solo mij ondertussen ook niks. En nog altijd niet eigenlijk. Af en toe zie ik op YouTube wel eens iets voorbij komen, en altijd is het dan oude Marillion wat hij zingt, met een soort van coverband als begeleiding.

YouTube: A Gentleman’s Excuse Me/Lavender, live

2 gedachtes over “Dag 1941 – Fish – A Gentleman’s Excuse Me

  1. Door uitblijvend succes zag je zijn band jaar na jaar slechter worden en de concertreeksen vooral het uitmelken van Misplaced Childhood. Dat had ‘ie vast niet voorzien toen ‘ie vertrok bij Marillion. Dit is wel een van de betere nummers uit zijn solocarrière trouwens.

Geef een reactie

