Dag 1867 – Chicago – You’re The Inspiration

Hoog tijd voor een aflevering in de ongoing serie Liedjes in je hoofd, hoe gaat dat? Ik bedacht mij dat ik sinds september geen foto’s meer gemaakt heb, wegens geen inspiratie. En op het moment dat ik aan inspiratie dacht, klonk dit liedje in mijn hoofd. You’re The Inspiration. Precies zo’n liedje als ik ooit bedoelde toen ik hier voor het eerst over Chicago schreef. Softrock volgens Wikipedia, maar vooral soft. Dan maar geen inspiratie, dan maar geen foto’s.

YouTube: You’re The Inspiration,videoclip

2 gedachtes over “Dag 1867 – Chicago – You’re The Inspiration

Geef een reactie

