Dag 1469 – Samantha Fox – Touch Me (I Want Your Body)

Vanochtend hoorde ik op de radio een liedje voorbij komen dat ergens bekend klonk en dat ik toch niet kon plaatsen. Het bleken The Lost Fingers met een cover van Touch Me. Een Canadees gypsy jazz bandje die nogal eens een cover spelen.

Eenmaal het liedje herkend gaat er een heel blik herinneringen open. 1986, gierende hormonen en een blond wicht met grote tieten die geil zingt. Wat kun je nog meer wensen als puber?

YouTube: Touch Me (I Want Your Body), videoclip

YouTube: Touch Me (I Want Your Body), The Lost Fingers cover met vage foto’s

Geef een reactie

