Dag 1264 – William Orbit – Best Friend, Paranoia

Natuurlijk had ik er een theme week van kunnen maken, maar duizend en één album stop je niet in zeven dagen. Voorlopig blijf ik nog wel even luisteren aan de hand van dit boek, en lezen, en laat ik mij inspireren.

In een week tijd luisterde ik honderd albums uit het boek, tien procent. Sommige albums heb ik eerder beluisterd, andere hoorde ik voor het eerst. Soms beviel dat, soms niet. Bovenstaande album hoorde ik voor het eerst, alleen de song van vandaag kende ik al, van een verzamel cd. Aardig, maar ook enigszins gedateerd.

Geef een reactie

