Dag 1259 – Dwight Yoakam – Buenas Noches from a Lonely Room (She Wore Red Dresses)

Ik kocht een dik boek getiteld 1001 Albums You Must Hear Before You Die (okay, ik kocht de Nederlandse vertaling met de veel mindere titel 1001 Albums Die Je Gehoord Moet Hebben). Eens zien hoeveel van die albums ik kan beluisteren, op moment van schrijven zit ik op 34 (hoewel er vast albums in staan die ik reeds gehoord heb).

De mooiste ontdekking tot nog toe is Buenas Noches from a Lonely Room van Dwight Yoakam uit 1988. Toen was country muziek zo’n beetje het laatste wat ik luisterde.

YouTube: Buenas Noches from a Lonely Room (She Wore Red Dresses), videoclip

Geef een reactie

