Dag 1256 – UB40 – The Earth Dies Screaming

Vrijdagochtend werd ik wakker met The Earth Dies Screaming in mijn hoofd. En dat is wonderlijk. Een nummer opgenomen tijdens hun debuut Signing Off, maar alleen op single uitgebracht, niet te vinden op het debuut zelf. Op compilatiealbums kom je het ook niet tegen, alleen een 12″ remix van dit nummer is later, in 2010, aan Signing Off toegevoegd maar die hoorde ik vrijdag dus voor het eerst, en een groot fan van UB40 ben ik ook nooit geweest. Hoe dit nummer in mijn hoofd komt is dus een raadsel.

YouTube: The Earth Dies Screaming, videoclip (dat dan weer wel)

Geef een reactie

