Dag 1171 – Eminem – My Name Is

Ik kreeg het laatst te horen: als je een nickname gebruikt online is dat een beetje schizofreen “alsof je delen van jezelf uitvlakt, bewaart, in een kast stopt, stil maakt”. Ik gebruik nogal wat namen online: woordenaar, wisselendtij, ronaldo quercia. En ik ben een hele hoop, maar niet schizofreen. Soms wil je gewoon een beetje privacy, is het niet voor mezelf dan wel voor mijn naasten.

YouTube: My Name Is, videoclip

Een gedachte over “Dag 1171 – Eminem – My Name Is

  1. Je zou ook kunnen zeggen dat je met de online privacyschendingen van overheden en grote bedrijven heden ten dage wel gek zou zijn als je géén nickname gebruikt… Hmm, hier had ik dus een ander account voor moeten gebruiken. 😉

Geef een reactie

